Етикети

авокадо (3) агнешко (8) американска кухня (61) аспержи (3) бадеми (1) банани (1) баница (30) без глутен (28) Бетоловото (15) боровинки (1) броколи (4) бутер тесто (22) българска традиционна кухня (147) великден (3) гарнитура (31) гост (9) гостуване (1) гъби (2) десерт (1) десерти (224) домашно консервиране (6) дребни сладки (37) дулче де лече (3) есен (32) желирано (40) за празник (124) заек (5) закуски (68) запеканка (10) италианска кухня (35) кайма (25) кайсии (9) карамел (2) картофи (22) карфиол (1) кекс (1) кексчета (27) киноа (3) китайска кухня (8) кифлички (13) козунак (11) кокос (11) кремове (42) крок пот (11) круши (10) лесно (137) лимон (1) лимони (1) манго (1) мед (1) меню (1) меню за (1) морски дарове (1) награди (2) напитки (4) нахут (3) Ники готви (9) овес (1) основни ястия (158) паста (21) патица (4) пилешко (51) пити (19) плодове (77) постно (39) праз (12) празник (11) предястие (65) пуйка (1) пътешествие (11) риба (24) рикота (2) с мая (28) салата (15) свинско месо (34) сладкиш (103) сладолед (1) сос(дип) (1) спанак (31) супа (32) суфле (1) тайландска кухня (1) тестени (64) тиква (9) тиквички (19) торта (64) френска кухня (34) хлебопекарна (6) хлебчета (7) череши (11) чиа (3) чийзкейк (24) чия (2) шкембе (1) шоколад (42) ябълки (17) ягоди (33) яйца (7) ястия без месо (47) ястия с пилешко филе (36) ястия с телешко месо (16)

търся в този блог

събота, 4 февруари 2012 г.

Един много портокалов ден!(портокалови палачинки)

Обикаляйки по блоговете видях толкова много портокалови рецепти, че се обърках в желанието си направя повече!Така се получи един доста ''портокалов'' ден!
Най напред правих намислените от вчера Палачинки с портокалови корички по рецепта на Дени.Спазих почти всичко точно и направих   половин доза.


Продукти
за 8 палачинки

кората на 1/2 портокал
85 г самонадигащо се брашно
20 г захар
2 яйца
250 мл пълномаслено мляко
1/2 с.л. зехтин
1/2 с.л. ром
1/2 с.л. коняк

Получиха се 8 палачинки, явно или моят тиган е по-голям или съм ги правила по-дебели.

Важното е, че бяха изключително вкусни, много нежни и ароматни.Единствено замених въпросния алокохол , от рецептата на Дени, с наличния у дома ''Метакса''.Завих ги като използвах общо с 2 с.л. сладко от горски плодове, т.е. много пестеливо, както беше по съвета на оригинала.

Единственият проблем се появи, когато трябваше да чакам 1 час сместта да отлежи!Дегустаторът беше настроен и чакаше нещо по-бързо и аз трябваше да се скрия в кухнята:) Така забърках и Портокалови кексчета с шоколадови топчета.



Тъкмо добър повод да пробвам новите ми силиконови формички!А кексчетата станаха за по-малко от час и бяха подобаващо уважени преди палачинките!

Е, вече нямаше накъде и следващото беше Китайско портокалово пиле.

 рецептите за кексчетата и пилето ще намерите отделно.

7 коментара:

  1. Сонче, мнооого портокалово ,но и много вкусно , а кексчетата са прекрасни :)! Ох, чудни са , колко пъти вече връщам да ги погледна . Чакам рецептата за пилето :) !
    Хубава вечер :)!

    ОтговорИзтриване
  2. Бил е един много вкусен ден:)Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесни са станали! Хубаво си се сетила за коняка, аз съм виждала рецепти и с този алкохол.
    Как ме разсмя само - и моят дегустатор така нетърпеливо чака, само че аз започвам да се правя на заета с разни почистващи дейности :-)
    Хубава неделя

    ОтговорИзтриване
  4. Соня, чудесни рецепти предлагаш -
    идеите за пилешко са страхотни, но обожавам аромата на портокал и естествено съм впечатлена от кексчетата и палачинките.
    Благодаря за хубавите идеи,
    сърдечни поздрави и усмихната неделя, Диана

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за милите думи Диана!Радват ме отзиви от такива кулинари като теб!Извинявай за закъснелия отговор!Желая ти хубави почивни дни!

      Изтриване
  5. Здравейте Соня,харесва ми блогът Ви,открих Ви случайно(въпреки,че случайни неща ма няма дори в нета)харесват ми вашите произведения.Ще ги изпробвам едно по едно .И Вие ми харесвате,много сте сладкодумна.Желая Ви приятна вечер.

    ОтговорИзтриване
  6. Здравей Петя, и добре дошла!Радвам се , ако мога да съм полезна с нещо, старая се да обяснявам подробно:)!А такива отзиви , като твоя, ме изпълват с доволство и ме стимулират!Винаги си добре дошла!Приятна вечер!

    ОтговорИзтриване

Благодаря ви за отделеното време! Вашите коментари са изключително важни за мен!
* Временно е активирана предварителната проверка на коментарите поради рязко увеличилия се СПАМ.

Не пропускайте новите публикации!

Follow